Femeia vrea Puli

Intr-un sondaj la o asociatia canina reiese ca femeie vrea (rasa) Puli. Sa notam ca la plural se numesc Pulik. Peste 70%. Restul de 30%, barbatii care au participat la Gayfest 2009. Vreau sa precizez ca nu am spus "femeia vrea pula" ci femeia vrea Puli. Fara nicio conotatie sexuala. Totusi viata ideala a unei femeie e urmatoarea. Soare, o umbrela, fantani arteziene, picaturi ce ii cat pe umeri, undeva pe o strata din Pula la brat cu Puli.

Sa vedem cum ar decurge o conversatie implicand aceasta rasa.
*Barbatul- Mami, nu-mi mai place! Uita-te la el. A imbatranit.
Femeia- Stiu. Plus de asta am vazut saptamana trecuta Puli. Dar Puli.
Barbatul-Erau tinere?
Femeia.-Da, m-am pupat, i-am gadilat, sareau pe mine din toate partile.

*Femeia lesby1-Iubita,sa nu te prind cu Puli ca ne certam!
Femeia lesby2-Iubita, ti-am promis.

Azi sunt de partea femeilor. Asociez stilul lor de viata cu Puli si nu o fac intru-un mod vulgar. Femeii ii place Puli pentru ca e jucausa, intra peste tot, te linge pe fata, te ineaca, te intampina de la serviciu, te binedispune inainte sa pleci la serviciu, uneori si in pauzele de la serviciu, te trezeste placut de dimineata, te adorme placut seara. Cum sa nu le placa femeilor Pulile?

Aveam o prietena pe scara dupa ce s-a certat cu prietenul ei, prietenul ei de nervi a pus niste poze pe internet cu ea goala si cu Puli. Eu nu am inteles gestul. Pentru ca daca vrei sa te razbuni pe ea e ok...dar ce ai cu pulile? Catelul cu ce e vinovat? In fine sa trecem peste.

Socat am ramas cand la mine la bloc 3 femei alergau prin tot parcul si urlau in gura mare "Fugiti, ne tabara o haita de Puli". Niciodata nu mi-am dat seama cum poti sa fugi de acele fiinte gingase pe care daca vrei le tragi de falcute. Mai ales daca esti femeie poti sa ii faci orice.

Pana cand o sa revin cu detalii despre aceasta rasa, mi-ar rade inima de bucurie daca as vedea si femeile mai putin frumoase sa se joace cu Puli, nu numai cele care au bani si isi permit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu